5 Mart 2017 Pazar

Isopharma Whoo Aleovera Jel

#Isopharma  Whoo aleovera jel nasıl güzel bir mucize 🤗


Daha önce farklı markaların #aleovera jel/sprey vb. Ürünlerini kullanmıştım fakat bunun kadar serinletici etkiye sahip olan bir ürün görmemiştim.
Özellikle epilasyon/ağda sonrası oluşan yanma hissi ve kızarıklıga karşı çok etkili olduğunu düşünüyorum.



Cildinize buz presi yapmış kadar rahatlatıyor. Feraha feraaah püfür püfür bir hiiis 🤗
Sürdükten sonra kuruyana kadar hafif bir yapışkan his meydana geliyor fakat aleovera jellerin ortak özelliği bu 🤗
#Isopharma

4 yorum:

  1. Guzel bi ürüne benziyor canım gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    İnternette satis noktasi bulamadim, jel fiyati hakkinda bilginiz var mi?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba jeli fiyatı 49.90 https://www.instagram.com/goingo.co/ saynasından satış noktalarını ogrenebilirsiniz

      Sil

Dermoskin Nail Balsam

Merhaba bugün sizler ile  Dermoskin nail balsam ile ilgili kısa bir sohbet edelim istedim. Nail balsam ile 15 gün kadar önce tanıştım. Ür...