21 Ağustos 2016 Pazar

Balmy Naturel Twist Saç Havlusu


Ben bu havluya kesinlikle aşık oldum 😍
Bu sıcaklarda duş aldıktan sonra saçımı kurutasım gelmiyor (hem üşengeçlik hem de sıcaklar  malum)
 Saçımı kurulmadığım zamanlarda da en ufak esintiler bile baş ağrısı yapıyor.
Bi çare bi çare diye düşünürken bu havlu ile tanıştım.
 Anlayacağınız bu havlusu yaz sıcaklarında imdadıma yetişti 🤗
Saçı kurutma gibi bir vaadi zaten yok.
Sadece normal havlulardan daha pratik ve suyu içine güzel hapsediyor (mikrofiber yapısı sayesinde) 😊
Saatlerce bu havlu başınızda kalsa dahi başınızda bir ağırlık hissetmiyorsunuz.
Sadece alın aldırın diyorum baska da bir şey demiyorum 🙅
Bu arada ben tatil çantama attım bile özellikle benim gibi  otel havlularını başınıza kullanmak istemiyorsunuz bu 3havlu vazgeçilmeziniz olacak 😊   💁

#BalmyNaturel ürünlerini #N11 den alabilirsiniz 😊

4 yorum:

  1. cidden çok güzel ve pratikmiş. saçım kızıl olduğu için gittiğim yerlerde havlu istemeye korkuyorum bu harika bir çözüzm olacak teşekkkürler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KesinlikLe çok güzel bir ürün canım çok pratik. ♡

      Sil
  2. Bende de var bu havludan cok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Dermoskin Nail Balsam

Merhaba bugün sizler ile  Dermoskin nail balsam ile ilgili kısa bir sohbet edelim istedim. Nail balsam ile 15 gün kadar önce tanıştım. Ür...